Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

2.2.15. ГІБП - головна інспекція з безпеки польотів Укравіатрансу.

2.2.16. ДДП - додатковий диспетчерський пункт.

2.2.17. ДПК - диспетчерський пункт кола.

2.2.18. ДПК МПЛ - диспетчерський пункт кола місцевих повітряних ліній.

2.2.19. ДПП - диспетчерський пункт підходу.

2.2.20. ДПР - диспетчерський пункт руління.

2.2.21. ДПСП - диспетчерський пункт системи посадки.

2.2.22. ДСДП - додатковий стартовий диспетчерський пункт.

2.2.23. ЗПС - злітно-посадочна смуга.

2.2.24. ІАС - інженерно-авіаційна служба.

2.2.25. ІТП - інженерно-технічний персонал.

2.2.26. КПС - командир повітряного судна.

2.2.27. КДП МПЛ - командно-диспетчерський пункт місцевих повітряних ліній.

2.2.28. КЛЕ - керівництво з льотної експлуатації.

2.2.29. КПК - курси підвищення кваліфікації.

2.2.30. КТЕ - керівництво з технічної експлуатації.

2.2.31. КТЛ - комплексний тренажер літака.

2.2.32. ЛА - літальний апарат.

2.2.33. ЛЛСК - лікарсько-льотна сертифікаційна комісія.

2.2.34. МКК - місцева кваліфікаційна комісія.

2.2.35. М макс.зл. - максимальна сертифікована злітна маса повітряного судна.

2.2.36. МнПЛ - міжнародні повітряні лінії.

2.2.37. НЗ - навчальний заклад.

2.2.38. НПС - надлегке повітряне судно.

2.2.39. ОПР - обслуговування повітряного руху.

2.2.40. ПВП - правила візуальних польотів.

2.2.41. ПДП - пункт диспетчера посадки.

2.2.42. ППП - правила польотів за приладами.

2.2.43. ПС - повітряне судно.

2.2.44. РД - руліжна доріжка.

2.2.45. РДП - районний диспетчерський пункт.

2.2.46. РТЗ - радіотехнічні засоби.

2.2.47. РТО - регламент технічного обслуговування.

2.2.48. СДП - стартовий диспетчерський пункт.

2.2.49. СДП МПЛ - стартовий диспетчерський пункт місцевих повітряних ліній.

2.2.50. СУ - силова установка.

2.2.51. ТО - технічне обслуговування.

2.2.52. ЦА - цивільна авіація.

2.2.53. ЦЛЛСК - Центральна лікарсько-льотна сертифікаційна комісія.

3. НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ

При розробці цих Правил використовувалися такі нормативно-правові акти:

Повітряний кодекс України (надано чинності Постановою Верховної Ради України від 4 травня 1993 року);
Постанова Верховної Ради від 12.09.91 N1545-XII "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР";
Постанова Кабінету Міністрів України від 08.07.98 №815 "Положення про Державну авіаційну адміністрацію України";
Положення про Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 16.07.98 № 889;
Правила та порядок медичної сертифікації авіаційного персоналу цивільної авіації України та осіб, які не належать до авіаційного персоналу, затверджені наказом Мінтрансу від 18.10.93 №373;
Конвенція про міжнародну організацію цивільної авіації (Чикаго, 1944) та додатки до неї;
Руководство по созданию и работе авиационных учебных центров (Doc 9401-AN/921), 1-е вид., 1983, ІКАО;
Руководство по созданию государственной системы выдачи свидетельств личному составу и управлению этой системой (Doc 9379-AN/916), 1-е вид.1983, ІКАО;
Руководство по обучению (Doc 7192), ІКАО (частини В-5, D-1, Е-1);
Руководство по организации работ в области летной годности (Doc 9389 -AN/919), 1-е вид., 1983, ІКАО;
Руководство по процедурам эксплуатационной сертификации и контроля (Doc 8335-AN/879/3), 1-е вид., 1983, ІКАО;
Руководство по типовым правилам национального регулирования производства полетов и сохранения летной годности воздушных судов (Doc 9388-AN/918), 2-е вид., 1987, ІКАО.

4. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ЩОДО СВІДОЦТВ

4.1. Авіаційні фахівці допускаються до самостійної професійної діяльності з експлуатації та ТО ПС, ВПП та ОПР лише за умови, якщо вони мають офіційний дозвіл Укравіатрансу на здійснення такої діяльності у вигляді свідоцтв авіаційного персоналу (крім посвідчення курсанта).

4.2. Авіаційним фахівцям видаються такі свідоцтва або посвідчення:

а) членам екіпажу ПС:

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку