Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Додаток 4
до пункту 3.3.3 Правил реєстрації
цивільних повітряних суден в Україні

Перелік
документів, що додаються до заявки
на реєстрацію (перереєстрацію) повітряного судна
у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України

1. Документи, що підтверджують право власності на повітряне судно:

а) якщо повітряне судно не було зареєстровано у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, то надаються документи про передання власності від першого власника до останнього - через кожного проміжного власника;

б) якщо повітряне судно зареєстровано у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, то надаються документи про передання власності від особи, яка мала Реєстраційне посвідчення повітряного судна, до останнього власника - через кожного проміжного власника;

в) власник повітряного судна аматорської конструкції надає письмові свідчення про те, звідки бралися основні вузли, агрегати та матеріали, що використовувались при виготовленні повітряного судна.

2. Договір про оренду, якщо повітряне судно орендується.

3. Письмова інформація від власника, орендаря повітряного судна та відповідні документи про майнові справи (заборона відчуження, арешт, застава тощо), що відбуваються з повітряним судном.

4. Документ про виключення повітряного судна з реєстру держави попередньої реєстрації або документ, що повітряне судно не було зареєстроване (при потребі).

5. Документ про виключення повітряного судна з Державного реєстру державних повітряних суден України (при потребі).

6. Реєстраційне посвідчення повітряного судна, що втратило чинність (при наявності).

7. Схема розташування державного і реєстраційного знаків на повітряному судні з описом елементів його зовнішнього фарбування, що затверджена власником повітряного судна і узгоджена з Укравіацією та орендарем (при потребі).

8. Приймально-здавальний акт повітряного судна.

9. Довідка відділу авіаційних зборів Укравіації про сплату державних зборів за офіційні дії.

10. Юридичні особи додатково надають:

- свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта;
- установчий договір;
- статут підприємства.

11. Фізичні особи надають паспорт або інший документ, що вказує місце проживання та зразок підпису фізичної особи.

Примітки:
1) документи, що зазначені у пунктах 1, 2, 8, виконані іноземною мовою, надаються разом з офіційним перекладом цих документів українською мовою;
2) документи, що зазначені у пунктах 4, 5, 6, 7, 9, подаються в оригіналі, а решта документів - у вигляді оригіналів або нотаріально завірених копій;
3) документи, що зазначені у пунктах 4, 5, при перереєстрації не подаються.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку