Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

4.3.2. Рішення про виключення повітряного судна з Державного реєстру цивільних повітряних суден України приймається на підставі оцінки документів, що надані до Укравіації, висновку юридичного відділу Укравіації щодо дотримання вимог чинного законодавства при виконанні відчуження повітряного судна або передання його в оренду зі зміною держави реєстрації, інспекторського огляду судна посадовими особами Укравіації або особами, уповноваженими на це Укравіацією, та сплати державних зборів за ці дії.

4.3.3. Якщо змінюється держава реєстрації або повітряне судно переводиться до реєстру державних повітряних суден України, то Укравіація видає власнику, орендарю повітряного судна або іншій особі за його письмовим дорученням Свідоцтво про виключення повітряного судна (додаток 10).

4.3.4. В інших випадках Укравіація письмово повідомляє власника, орендаря повітряного судна або іншу особу за його письмовим дорученням про виключення повітряного судна з Державного реєстру цивільних повітряних суден України.

4.3.5. За рішенням Укравіації повітряне судно може бути виключено з Державного реєстру цивільних повітряних суден України без заявки та сплати державних зборів.

4.3.6. У випадку відмови у виключенні повітряного судна з Державного реєстру цивільних повітряних суден України Укравіація письмово повідомляє власника, орендаря або іншу особу за його письмовим дорученням про причини прийняття такого рішення.

5. Порядок нанесення державного і реєстраційного знаків на елементи конструкції повітряних суден

5.1. Державний знак повітряного судна, яке зареєстровано у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, складається з двох заголовних літер латинського алфавіту "UR". Реєстраційний знак повітряного судна складається з п'яти арабських цифр або з трьох заголовних літер латинського алфавіту. Між державним і реєстраційним знаками повітряного судна ставиться дефіс ("UR-70652" або "UR-VIE").

5.2. Для нанесення на повітряне судно державного і реєстраційного знаків використовуються засоби, що забезпечують збереження знаків протягом експлуатації.

5.3. Знаки наносяться на зовнішні поверхні повітряного судна таким чином, щоб вони були добре помітними і чітко розпізнаваними.

5.4. На повітряні судна, що важчі за повітря, державний і реєстраційний знаки наносяться за такою схемою:

5.4.1. На фюзеляж повітряного судна - між крилом та хвостовим оперенням з обох боків фюзеляжу. Якщо в зазначеному місці розташовані двигуни - знаки наносяться на капоти двигунів або на нижню частину вертикального хвостового оперення. Висота літер і цифр повинна становити не менше 300 мм.

5.4.2. На крило повітряного судна - на ліву половину нижньої поверхні конструкції крила (вершини літер і цифр мають бути спрямовані до передньої крайки крила). За можливості, знаки розташовують на однаковій відстані від передньої і задньої крайок крила. Висота літер і цифр повинна становити не менше 500 мм.

5.4.3. Якщо в конструкції повітряного судна відсутні частини, що зазначені в пунктах 5.4.1 і 5.4.2 цих Правил або розміри повітряного судна не дозволяють виконати умови цих пунктів, то знаки наносяться таким чином і такого розміру, щоб забезпечити його швидке розпізнавання.

5.5. На повітряні судна, які є легшими за повітря, державний і реєстраційний знаки наносяться у двох діаметрально протилежних місцях поблизу лінії його максимального горизонтального перерізу так, щоб вони були добре помітні з обох боків та знизу. Висота літер і цифр повинна становити не менше 500 мм.

5.6. Літери і цифри, що використовуються для державного і реєстраційного знаків, повинні бути без орнаменту.

5.7. Літери і цифри кожної окремої групи знаків (на фюзеляжі, на крилі тощо) повинні мати однакову висоту.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку