Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
07.09.99 № 434

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
22 вересня 1999 року
за № 637/3930

ПРАВИЛА
РЕЄСТРАЦІЇ ЦИВІЛЬНИХ
ПОВІТРЯНИХ СУДЕН В УКРАЇНІ

1. Загальні положення

1.1. Правила реєстрації цивільних повітряних суден в Україні (далі - Правила) розроблені згідно з вимогами Повітряного кодексу України і є обов'язковими для суб'єктів авіаційної діяльності, які є власниками, орендарями або експлуатантами цивільних повітряних суден.

1.2. Ці Правила визначають процедури та вимоги до реєстрації (перереєстрації) повітряних суден у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, порядок виключення їх з цього реєстру, надання та нанесення державного і реєстраційного знаків на повітряні судна.

1.3. Нормативні посилання

При розробці цих Правил використовувалися такі нормативно-правові акти:

Повітряний кодекс України (введений у дію постановою Верховної Ради України від 4 травня 1993 р. №3168-ХІІ);

Конвенція про міжнародну цивільну авіацію від 7 грудня 1944 р.;
додаток 7 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію;

постанова Кабінету Міністрів України від 8 червня 1998 р. № 815 "Питання Державної авіаційної адміністрації";

Положення про Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1993 р. № 819 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. № 889).

1.4. Визначення

У цих Правилах терміни мають такі значення:

власник повітряного судна - юридична або фізична особа, право власності якої на повітряне судно підтверджене відповідними документами;

держава реєстрації - держава, у реєстрі цивільних повітряних суден якої зареєстровано повітряне судно;

державний знак повітряного судна - знак, який складається з групи символів та визначає національну належність повітряного судна. Надається державі реєстрації Міжнародною організацією цивільної авіації (ІКАО). Цей знак надається Укравіацією повітряним суднам, що реєструються у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку