Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України

21.09.99 № 461

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції
України
12 жовтня 1999 року
за № 700/3993

 

П Р А В И Л А
ВИДАЧІ ДОЗВОЛІВ НА БОРТОВІ РАДІОСТАНЦІЇ
ЦИВІЛЬНИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН УКРАЇНИ

   1. Загальні положення

   1.1. Правила видачі дозволів на бортові радіостанції цивільних повітряних суден України (далі - Правила) розроблено відповідно до вимог Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, Повітряного кодексу України і є обов'язковими для експлуатантів цивільних повітряних суден (ПС) України незалежно від форм власності та відомчої належності.

   1.2. Ці Правила визначають порядок видачі, припинення чинності дозволів на бортові радіостанції цивільних повітряних суден, присвоєння радіотелефонних і радіотелеграфних радіопозивних цивільним повітряним суднам.

    1.3. Під час розробки цих Правил використовувалися такі нормативно-правові акти та рекомендації Міжнародної організації цивільної авіації:

   Додаток 7 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію - (Національні і реєстраційні знаки повітряного судна);

   Додаток 10 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію - (Авіаційний радіозв'язок);

    Повітряний кодекс України;

   постанова Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. № 889 "Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1993 р. № 819";

Правила реєстрації цивільних повітряних суден України, затверджені наказом Мінтрансу України від 7 вересня 1999 року № 434 і зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22.09.99 за № 637/3930

   1.4. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

   Дозвіл на бортові радіостанції цивільного повітряного судна - документ, що дозволяє використовувати бортове обладнання передбаченого конструкцією ПС в радіотелефонному і радіотелеграфному режимах радіозв'язку, в якому зазначено індивідуальні бортові радіопозивні цивільного повітряного судна.

   Бортова радіостанція - пристрій, що забезпечує можливість ведення радіотелефонного і радіотелеграфного зв'язку з наземними диспетчерськими службами аеропортів та повітряними суднами.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку