Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

   У випадках, зазначених в абзацах 2,3,4 пункту 5.7 цих Правил, Укравіація повідомляє експлуатанта ПС про втрату чинності сертифіката льотної придатності.

   5.8. В усіх випадках, що наведені в пункті 5.7, експлуатант ПС повинен припинити польоти та передати в триденний строк до Укравіації відповідний сертифікат льотної придатності. Видача нового сертифіката льотної придатності в цьому разі виконується на загальних підставах згідно з розділом 3.

   6. Порядок проведення інспектування ПС щодо встановлення його льотної придатності

   6.1. Підставою для інспектування ПС є заявка (лист) заявника (експлуатанта) ПС на проведення інспектування.

   6.2. Інспектування на льотну придатність виконується з метою визначення технічного стану та відповідності екземпляра ПС вимогам норм льотної придатності, які на нього поширюється.    Інспектування на льотну придатність проводиться:
   перед кожною видачею будь-якого виду сертифіката льотної придатності;
   при зміні експлуатанта;
   при продовженні експлуатантом контракту (договору) щодо оренди ПС за кордоном зі зміною держави реєстрації;
   позачергово:
   для перевірки виконання директив льотної придатності або інших вказівок Укравіації;
   у відповідності з комплексним планом перевірок експлуатантів;
   на підставі аналізу надійності авіаційної техніки;
   після тривалого перериву в польотах та інше.

   6.3. Для проведення інспектування ПС експлуатант повинен:
   забезпечити надання ПС та його ЕТД для огляду інспектором з питань льотної придатності.
   Час та місце огляду ПС повинно бути узгоджено з Укравіацією;
   забезпечити наявність необхідного персоналу та обладнання для проведення перевірок та інспектування.

   6.4. При інспектуванні ПС інспектором з питань льотної придатності перевіряються:
   технічний стан ПС;
   відповідність ПС та його ЕТД схваленій типовій конструкції;
   формуляри ПС;
   формуляри двигунів та гвинтів;
   виконання на ПС директив, бюлетенів, вказівок та ін.;
   своєчасність та повнота виконання необхідного технічного обслуговування ПС;
   ресурси та строки служби ПС і його комплектуючих.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку