Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

   виконання випробувальних польотів;
   участі у виставках; участі в змаганнях;
   виконання демонстраційних польотів;
   вивчення ринку; спеціальних тренувань екіпажу;
   виконання спеціальних польотів;
   для аматорського ПС, що занесене до Державного реєстру цивільних повітряних суден України і про нього є рішення Укравіації або органа, якому таке право делеговано Укравіацією, про допуск до польотів;
    для ПС з метою перельоту до місця ремонту після пошкодження, що спричинило часткову втрату придатності до польотів, на підставі висновків комісії з розслідування події та результатів інспектування ПС представниками Укравіації або уповноваженими нею особами;
    для ПС з простроченим ресурсом або строком служби щодо перельоту його до місця ремонту або виконання робіт з метою продовження ресурсу або строку служби. Допуск до перельоту вказаного ПС здійснюється згідно з процедурами, визначеними Укравіацією;
    для нового ПС, яке ще не занесено до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, з метою виконання виробничих льотних випробувань після виготовлення ПС на підприємстві-виробнику за умови:
    наявності чинного сертифіката типу, який виданий або визнаний Укравіацією;
    відповідності схваленій типовій конструкції і виконання всіх наземних перевірок та випробувань, які передбачені технічними вимогами на приймання та поставляння;
    наявності сертифіката схвалення виробництва авіаційної техніки, який виданий або визнаний Укравіацією;
    для ПС з метою виконання виробничих льотних випробувань після ремонту або доробок ПС на підприємстві, що виконує суттєві доробки, зміни типової конструкції (які впливають на льотну придатність), значний відновлювальний або плановий ремонт за умови:
    наявності чинного сертифіката типу або еквівалентного документа;
    відповідності схваленій типовій конструкції;
    укомплектованості затвердженою розробником ПС конструкторською та експлуатаційно-технічною документацією;
    виконання всіх наземних перевірок та випробувань, які передбачені технічними вимогами на приймання та поставляння;
    наявності на підприємстві відповідного сертифіката, який виданий або визнаний Укравіацією.

   4.5. При оформленні Спеціального сертифіката льотної придатності ПС експериментальної категорії у випадках, зазначених у шостому та сьомому абзацах пункту 4.4, графа 1 сертифіката не заповнюється.

   4.6. Експортний сертифікат льотної придатності видається Укравіацією для ПС, яке виготовлено або яке раніше експлуатувалось в Україні, з метою реєстрації його в іншій державі.

   4.7. Для видачі Експортного сертифіката льотної придатності Укравіація повинна одержати відомості від авіаційної адміністрації держави-імпортера щодо спеціальних вимог та умов держави-імпортера або про відсутність відомостей. Відповідність ПС вимогам норм льотної придатності до польотів, а також спеціальним вимогам та умовам визначається Укравіацією під час інспектування ПС.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку