Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

7.7.4 Усе обладнання, що використовується для повірки, повинно мати точність, потрібну для визначення відповідності характеристик, що повіряються.

7.7.5 Документація на засоби вимірювання повинні включати порядок їхнього ТО та зберігання.

7.7.6 ЗВ, які пройшли повірку, повинні мати чітке маркірування про придатність та дату наступної повірки. Результати повірок повинні бути занесені у відповідні облікові документи. ЗВ, які не пройшли повірку, повинні бути позначені та вилучені з користування доти, доки не буде зроблено їхній ремонт або тарування. Організація повинна встановити систему, яка унеможливлює використання ЗВ з простроченою датою повірки.

7.7.7 Дані про всі ЗВ повинні бути внесені до документів метрологічної служби. Ці записи включають такі відомості:

а) найменування;

б) позначення (шифр);

в) заводський номер;

г) місцезнаходження;

Ґ) перелік проведених ремонтів, форм технічного обслуговування, повірок;

д) інтервал повірок;

е) дата виконання наступної повірки.

7.8 Дані для підтримання льотної придатності

7.8.1 Організація повинна мати обліковані копії конструкторської та технологічної документації, бюлетені, директиви льотної придатності, інструкції, керівництва з технічної експлуатації, регламенти технічного обслуговування, технологічні вказівки, програми випробувань, листки змін, іншу документацію, потрібну для виконання заявлених видів робіт.

7.8.2 Уся інформація щодо льотної придатності та документація для виконання ТО повинні бути доступні для персоналу, що виконує та контролює роботи на АТ.

7.9 Перевірки

7.9.1 Кожний примірник АТ, на якому виконано ТО, повинен пройти перевірку, наземні (стендові) випробування у порядку та обсязі, який передбачений конструкторською, технологічною та експлуатаційною документацією.

7.9.2 Кожний примірник ПС (якщо це передбачено НТД) повинен пройти льотні випробування в порядку та обсязі встановлених Програмою льотних випробувань, яка розроблена розробником та узгоджена у відповідності з діючою НД.

7.9.3 Підрозділ організації, що виконує після ТО АТ льотні випробування ПС, повинен відповідати встановленим вимогам.

7.9.4 Усі відхилення, що виявлені при випробуваннях (перевірках) та пов'язані з працездатністю АТ, повинні бути документовані та усунуті під контролем служби контролю якості.

7.9.5 Параметри та технічні характеристики АТ, що пройшла випробування (перевірки), повинні фіксуватися в протоколах установленої форми.

7.9.6 Виробнича документація на випробування зберігається згідно з підпунктами 7.11.10, 7.11.11 цих Правил.

7.10 Підтвердження технічного обслуговування

7.10.1 Організація повинна підтвердити виконання ТО таким чином:

а) при виконанні оперативного ТО - записом у бортжурналі;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку