Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

2.2 У цих Правилах використані такі скорочення:

2.2.1 АПУ - авіаційні правила України;

2.2.2 АТ - авіаційна техніка;

2.2.3 АіРЕО - авіаційне і радіоелектронне обладнання;

2.2.4 ТО - технічне обслуговування;

2.2.5 ПС - повітряне судно;

2.2.6 КВ - комплектувальні вироби;

2.2.7 ГТД - газотурбінний двигун;

2.2.8 ДСУ - допоміжна силова установка;

2.2.9 ЕД - експлуатаційна документація;

2.2.10 ЗВ - засоби вимірювання;

2.2.11 ЗОК - засоби об'єктивного контролю;

2.2.12 НД - нормативна документація;

2.2.13 НТД - нормативно-технічна документація;

2.2.14 ОТО - оперативне технічне обслуговування;

2.2.15 ПЕ - початок експлуатації;

2.2.16 ПД - поршневий двигун;

2.2.17 ПіД - планер і двигун.

3. НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ

У цих Правилах є посилання на такі нормативно - правові акти:

- Повітряний кодекс України (введений в дію Постановою Верховної Ради України від 4 травня 1993 р. №3168-ХІІ) ;

- Руководство по сохранению летной годности DOC 9642 - AN/941 (затверджено Генеральним секретарем ІКАО та опубліковано з його санкції);

- Руководство по организации работ в области летной годности DOC 9389 - AN/919 (затверджено Генеральним секретарем ІКАО та опубліковано з його санкції);

4. ДЕРЖАВНА СИСТЕМА СЕРТИФІКАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

4.1 Загальні положення

4.1.1 Головним засобом забезпечення державного контролю за організаціями є їх сертифікація та видача відповідного Сертифіката, без наявності якого здійснення діяльності з технічного обслуговування авіаційної техніки є незаконною.

4.1.2 Головний офіс внутрішньої організації повинен знаходитися в Україні.

4.1.3 Одним з основних видів діяльності організації повинно бути ТО АТ.

4.1.4 Організація може виконувати тільки ті види робіт і тільки на тому типі авіаційної техніки, які зазначені в Сертифікаті організації і тільки на тій виробничій базі, що сертифікована.

4.1.5 ТО АТ, що знаходиться поза сертифікованих баз організації, проводиться у відповідності з процедурою, яка схвалена Укравіатрансом, і за дозволом Укравіатрансу.

4.1.6 Рішенням Укравіатрансу Сертифікат організації може бути анульований, його дія припинена, або можуть бути внесені зміни до додатка, якщо організація порушує встановлені правила, вимоги або не в змозі виконувати їх.

4.1.7 Процедури оцінки відповідності організації цим Правилам установлюються Укравіатрансом. Укравіатрансу надається право залучати спеціалістів інших органів виконавчої влади та організацій, які уповноважені Укравіатрансом, до проведення робіт із сертифікації.

4.1.8 Рішення про видачу відповідного Сертифіката приймає директор Укравіатрансу.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку